PRO-TYP II - одно- / трифазний тестовий адаптер для тестування ефективності захисних заходів на електричних зарядних станціях за допомогою PROFITEST Master, що імітує фіктивне підключення електричних транспортних засобів і моделює струмове навантаження комплекту кабелів згідно IEC 61851-1.
Моделювання транспортного засобу (CP)
Стани транспортного засобу від положення "А" до "Е" вибираються за допомогою поворотного перемикача. Стани A, B, C, D і E можуть бути змодельовані відповідно до IEC 61851:
- Стан A: автомобіль не підключений;
- Стан B: автомобіль підключений, але не готовий до зарядки;
- Стан C: автомобіль підключений і готовий до зарядки без вентилювання;
- Стан D: автомобіль підключений і готовий до зарядки з вентилюванням;
- Стан E: помилка - коротке замикання між фазним проводом (СР) і захисним проводом (PE) здійснюється за допомогою внутрішнього діода.
Моделювання комлекта кабелів (PP)
Можливість моделювання різних варіантів підключення кабелів зарядки з кодуванням 13, 20, 32 і 63 А, а також варіанти "кабель не підключений" за допомогою поворотного перемикача. Різні варіанти кабелів для зарядки моделюються шляхом підключення різних опорів між PP і PE за допомогою поворотного перемикача. Значення відповідають IEC 61851:
- Кабель не підключений: 0 Ом;
- Кабель 13 А: 1,5 кОм;
- Кабель 20 А: 680 Ом;
- Кабель 32 А: 220 Ом;
- Кабель 63 А: 100 Ом.
Моделювання несправностей
Моделювання короткого замикання між фазним проводом (СР) і захисним проводом (PE) здійснюється за допомогою поворотного перемикача.
Індикація фазної напруги за допомогою світлодіодів
Залежно від зарядної станції можуть бути активними одна або три фази.