Контрольний прилад призначений для визначення функціональних характеристик зарядних станцій для електричних транспортних засобів (ЕТЗ) з роз'ємом 2-го типу (3 режими зарядки). Випробувальний прилад підключається до зарядної станції з метою документувати зв'язок між нею і контрольно-вимірювальним приладом. Якщо процес зарядки не почався, швидко і точно визначається джерело помилки.
PROFITEST H+E BASE ідходить для використання в R&D і сервісних додатках.
Повна діагностика електричних зарядних станцій за допомогою одного вимірювального приладу
- Стан транспортного засобу;
- Стан кабелю;
- Стан помилок;
- Оцінка сигналу широтно-імпульсної модуляції (ШІМ);
- Послідовність фаз;
- Рівень заряду батареї;
- Моделювання помилок (КЗ діода в ланцюзі автомобіля, КЗ між фазою і землею, тестування ПЗВ шляхом відключення і вимірювання часу поломки);
- Індикація станів за допомогою простих для розуміння символів;
- Простота експлуатації та діагностики;
- Компактний пристрій на батарейках, який підходить для використання на відкритому повітрі.
Інформація для діагностики
Вимірювані параметри | Налаштування |
---|---|
Фази L1, L2, L3 | Увімк / Вимк |
Послідовність фаз | За годинниковою стрілкою / проти годинникової стрілки |
Результуючий зарядний струм (за допомогою оцінки робочого циклу) | А |
ШІМ-сигнал | |
Частота | Гц (задане значення 1кГц) |
Робочий цикл (з ШІМ) | % |
Позитивна напруга | 3, 6, 9, 12 В |
Негативна напруга | -12 В |
Особливості
- Можливість підключення тестового споживача через інтегровану розетку з заземлюючим контактом (230 В, макс. 13 А);
- Компактний корпус;
- Великий дисплей, для якого може бути активоване фонове підсвічування;
- Можливість вибору мови інтерфейсу користувача;
- Живлення здійснюється через два 9 В блоки батарей (які перезаряджаються) або через блок живлення;
- Інтерфейс передачі даних USB для оновлення вбудованого програмного забезпечення.
Візуалізація стану
Відображені статуси автомобіля (CP) | |
---|---|
Автомобіль не підключений | |
Автомобіль підключений | |
Автомобіль готовий для зарядки без вентиляції | |
Автомобіль готовий для зарядки з вентиляцією | |
Тип кабеля (PP) | |
Відсутність кабелю | |
Кабель 13 А | |
Кабель 20 А | |
Кабель 32 А | |
Кабель 63 А | |
Помилки, що моделюються | |
КЗ діода | |
КЗ "фаза-земля" | |
Спрацювання ПЗВ при I=30 мА між L1 і PE |