(044) 332-08-09 (044) 361-23-57
(068) 399-51-01 (050) 331-92-24

Вимірювальний прилад для електричних зарядних станцій PROFITEST H+E BASE

Виробник: GMC-I Messtechnik GmbH
Передзамовлення
  • Ціна: 92 175 грн.

Придбати в 1 клік
Купити в 1 клік
Ми Вам передзвонимо для оформлення замовлення
Ваше ім'я*:
Телефон*:
* поля обязательные к заполнению
0 відгуків

Контрольний прилад призначений для визначення функціональних характеристик зарядних станцій для електричних транспортних засобів (ЕТЗ) з роз'ємом 2-го типу (3 режими зарядки). Випробувальний прилад підключається до зарядної станції з метою документувати зв'язок між нею і контрольно-вимірювальним приладом. Якщо процес зарядки не почався, швидко і точно визначається джерело помилки.

PROFITEST H+E BASE ідходить для використання в R&D і сервісних додатках.

Повна діагностика електричних зарядних станцій за допомогою одного вимірювального приладу

  • Стан транспортного засобу;
  • Стан кабелю;
  • Стан помилок;
  • Оцінка сигналу широтно-імпульсної модуляції (ШІМ);
  • Послідовність фаз;
  • Рівень заряду батареї;
  • Моделювання помилок (КЗ діода в ланцюзі автомобіля, КЗ між фазою і землею, тестування ПЗВ шляхом відключення і вимірювання часу поломки);
  • Індикація станів за допомогою простих для розуміння символів;
  • Простота експлуатації та діагностики;
  • Компактний пристрій на батарейках, який підходить для використання на відкритому повітрі.

Інформація для діагностики

Вимірювані параметри Налаштування
Фази L1, L2, L3 Увімк / Вимк
Послідовність фаз За годинниковою стрілкою / проти годинникової стрілки
Результуючий зарядний струм (за допомогою оцінки робочого циклу) А
ШІМ-сигнал
Частота Гц (задане значення 1кГц)
Робочий цикл (з ШІМ) %
Позитивна напруга 3, 6, 9, 12 В
Негативна напруга -12 В

Особливості

  • Можливість підключення тестового споживача через інтегровану розетку з заземлюючим контактом (230 В, макс. 13 А);
  • Компактний корпус;
  • Великий дисплей, для якого може бути активоване фонове підсвічування;
  • Можливість вибору мови інтерфейсу користувача;
  • Живлення здійснюється через два 9 В блоки батарей (які перезаряджаються) або через блок живлення;
  • Інтерфейс передачі даних USB для оновлення вбудованого програмного забезпечення.

Візуалізація стану

Відображені статуси автомобіля (CP)
Автомобіль не підключений
Автомобіль підключений
Автомобіль готовий для зарядки без вентиляції
Автомобіль готовий для зарядки з вентиляцією
Тип кабеля (PP)
Відсутність кабелю
Кабель 13 А
Кабель 20 А
Кабель 32 А
Кабель 63 А
Помилки, що моделюються
КЗ діода
КЗ "фаза-земля"
Спрацювання ПЗВ при I=30 мА між L1 і PE
Написати відгук
       
Ви переглядали раніше

Ми Вам передзвонимо
Ваше ім`я*:
Ваш номер*:
* поля обязательные к заполнению
text_mess_sended
text_mess_sended