Одно- / трифазний тестовий адаптер з вилкою типу 2 призначений для перевірки ефективності захисних заходів в точках зарядки за допомогою Profitest Master, моделювання фіктивно підключених електромобілів і допустимого навантаження по струму згідно IEC 61851-1. Має подовжений контрольний штир CP для перевірки точок зарядки з постійно підключеним зарядним кабелем, додаткову заземлювальну розетку і змінний тестовий штекер (тип 1 або китайський штекер опціонально доступні за запитом).
Моделювання автомобіля (CP)
Стани автомобіля від A до E обираються поворотним перемикачем.
Моделювання кабелю (PP)
Різні кодування для зарядних кабелів на 13, 20, 32 і 63 А, а також «кабель не підключений» можна змоделювати за допомогою поворотного перемикача.
Моделювання несправності
Моделювання короткого замикання між CP і PE за допомогою поворотного перемикача.
Індикація фазних напруг за допомогою світлодіодів
Залежно від зарядної станції можуть бути активні одна або три фази.
Тестування електричних зарядних станцій з постійно підключеним зарядним кабелем за допомогою подовженого тестового штиря CP
Для моделювання транспортного засобу (CP): Стани A, B, C і E можна моделювати відповідно до IEC 61851. Різні стани транспортного засобу вибираються за допомогою поворотного перемикача.
- Стан A - автомобіль не підключений;
- Стан B - автомобіль підключений, але не готовий до зарядки;
- Стан C - автомобіль підключений і готовий до зарядки, видалення повітря із зони зарядки не потрібно;
- Стан E - помилка: Коротке замикання між CP і PE через внутрішній діод.
Щодо моделювання кабелю (PP): можна змоделювати різні коди для зарядних кабелів на 13, 20, 32 і 63 A. Також можливо змоделювати стан «без кабелю».
Різні кабелі для зарядки моделюються шляхом підключення різних опорів між PP і PE за допомогою поворотного перемикача. Можливі такі значення відповідно до IEC 61851:
- Без кабелю - 0 Ом;
- Кабель 13 А - 1,5 кОм;
- Кабель 20 А - 680 Ом;
- Кабель 32 А - 220 Ом;
- Кабель 63 А - 100 Ом.