(044) 332-08-09 (044) 361-23-57
(068) 399-51-01 (050) 331-92-24

Гарантія та сервісне обслуговування

Гарантійна політика інтернет-магазину «Електровимір»

Ми цінуємо вашу довіру, рекомендації і позитивні відгуки про нас, тому першорядне значення для нас має надання тільки високоякісних і високонадійних товарів та послуг. Ми ретельно перевіряємо і оцінюємо якість і зовнішній вигляд приладів та обладнання перед відвантаженням клієнтам. Тому отримавши очікуваний товар або послугу, ви будете в захваті від вашого придбання.

Ми надаємо гарантію на товари від 12 до 24 місяців, в залежності від сервісної політики фірми-виробника вимірювального обладнання. Крім цього, маючи багаторічний досвід надання послуг з установки теплових лічильників під ключ, ми надаємо гарантію якості на дану послугу до 4 років. Крім цього, ви завжди можете звернутися до наших фахівців за безкоштовною консультацією, отримавши рекомендації щодо вирішення виниклої проблеми. Телефонуйте нам за номером (068) 399-51-01, або пишіть на електронну пошту і наші фахівці дадуть відповідь на всі виниклі питання.

Якщо протягом гарантійного терміну ваше обладнання вийде з ладу, ми відремонтуємо його. Якщо ремонт неможливий ми обміняємо прилад на новий або компенсуємо вам витрати.

Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:

  • природний знос або вичерпання ресурсу приладу;
  • випадкові пошкодження, завдані клієнтом, або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або експлуатації (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів і т.п.);
  • пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
  • ушкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
  • ушкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний прилад, або виникли в результаті з'єднання і підключення приладу до інших виробів;
  • ушкодження, викликані використанням приладу не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
  • в разі порушення гарантійних пломб;
  • в разі наявності механічних або інших пошкоджень, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
  • було проведено несанкціоноване розкриття, ремонт або змінені внутрішні комунікації та компоненти, змінена конструкція або схеми приладу;
  • неправильно заповнений гарантійний талон;
  • серійний або IMEI номер, що знаходиться в пам'яті виробу, змінений, стертий або не може бути встановлений.

Ми хочемо, щоб ви були повністю задоволені кожною покупкою. Тому якщо з якої-небудь причини ви були незадоволені приладом, ви можете повернути / обміняти його або отримати компенсацію витрат (в початкової їх формі) протягом 15 календарних днів з моменту покупки, попередньо повідомивши про це представників інтернет-магазину. Претензії на пошкоджені або відсутні деталі і аксесуари повинні бути отримані протягом двох робочих днів з моменту отримання товару. Всі прилади та обладнання, що повертаються, повинні бути в тому стані, в якому були відправлені покупцеві, з усіма додатковими аксесуарами, в оригінальній упаковці виробника, з усіма супутніми документами. Якщо дані умови не будуть дотримані, інтернет-магазин «Електровимір» залишає за собою право відмовитися від повернення або обміну товару.

Ми Вам передзвонимо
Ваше ім`я*:
Ваш номер*:
* поля обязательные к заполнению
text_mess_sended
text_mess_sended